AKCE! Doprava ZDARMA od 500 Kč
Platbu jsem provedl/-a, ale systém platbu nezaznamenal
Při platbě kartou se provede úhrada okamžitě. Při platbě na účet je nutné dodržet variabilní symbol a poté se platba spáruje obvykle následující pracovní den (pokud neplatíte ze stejné banky, kde je připsání platby také téměř okamžité).

Pokud jste platbu odeslali a trvá to déle než je uvedeno, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberix.cz.
Mohu si objednávku vyzvednout ihned v sídle společnosti?
Naše strategie a logistika bohužel neumožňuje tento způsob odběru. Je nutné zvolit z nabízených typů dopravy.
Mohu změnit objednávku?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a provádět změny v ní lze pouze ve výjimečných případech.

Pokud chcete provést změny v objednávce, můžete nás zkusit kontaktovat na e-mail podpora@cyberix.cz, ideálně co nejrychleji po vytvoření objednávky.
Mohu objednávku zrušit?
V okamžiku odeslání objednávky je objednávka závazná a v okamžiku objednání je uzavřena závazná kupní smlouva.

Objednávku lze zrušit pouze ve výjimečných případech bezprostředně po vytvoření objednávky. Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás na e-mail podpora@cyberix.cz. V okamžiku odeslání objednávky k Vám již zrušení rozhodně není možné.
Co se stane, když objednávku nepřevezmu?
V okamžiku odeslání objednávky vzniká závazná kupní smlouva, v rámci které jsou smluvní strany vázány určitými povinostmi.

Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. a je povinen uhradit veškeré vzniklé náklady.

Obvykle se snažíme zákazníkům vyjít vstříc, protože se mohou vždy naskytnout určité okolnosti, které Vám znemožní zásilku převzít a proto požadujeme zaplatit pouze poštovné, které za Vás musíme také uhradit přepravci. Naše náklady jako práci našeho personálu a další vzniklé náklady za Vás přebíráme my.

Samozřejmě v případě, že jako zákazník nejste ochotni se s námi domluvit, jsme poté nuceni po Vás také požadovat také veškeré vzniklé náklady.
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.